Print Servicecontact

 

Ons all-in servicecontract bestaat uit preventief en correctief onderhoud (inclusief toner, developer, benodigde onderdelen t.b.v. reparatie, voorrijkosten en arbeidsloon voor de technische dienst), verhelpen van storingen binnen 1 dag, gratis monitoring op afstand en gratis telefonisch support.

Het all-in servicecontract is standaard onderdeel van het leasecontract en inbegrepen in het leasebedrag, bij de koopvariant is het een bijkomend abonnement.

Proactief

Met ons unieke geautomatiseerde servicemanagementsysteem monitoren wij jouw printerpark op afstand en bevoorraden wij proactief uw tonervoorraad. Bij eventuele storingen zijn wij uiterlijk de volgende werkdag ter plaatse. Zo blijven de machines in topconditie en verhogen wij de kwaliteit en continuïteit van uw bedrijfsprocessen, zodat je ongestoord kunt blijven printen en scannen.

Service op niveau

Goede service en snelle oplossingen staan bij ons centraal. Daarom werken wij met onze eigen technische dienst. Zo kunnen wij snel en adequaat reageren op mogelijke storingen. Wij zijn niet afhankelijk van dealertechnici en kunnen op deze wijze altijd 100% service verlenen

Indien gewenst is het bij eLive mogelijk om eens te komen kijken in onze demonstratieruimte. Hier kan je zien hoe het werk en laten wij zien hoe wij op afstand jouw printers kunnen monitoren. Benieuwd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier op onze website.

Cisco | eLiveHP | eLiveMicrosoft | eLiveXelion | eLive